woensdag 6 mei 2015

PP

Goedemiddag allemaal.
Ik kom mij eventjes voorstellen.
Mijn naam is Peter de PartyPooper, maar mijn vrienden noemen mij PP.


Zijn jullie klaar voor een feestje?


Whiiii, rondjes draaien, zoals de echte breakdancers.


Nu iedereen tesamen!
Handjes in de lucht en springen maar.


Owjee, cool!
Oranje confetti.
Waar blijven die andere kleurtjes???


Vele beter!
Nu ben ik helemaal klaar voor dat communiefeestje!
Jaja, ik ben speciaal gemaakt als cadeautje voor een eerste communiekantje.
Ik ben met dubbele draad Catania en haaknaald 4 gehaakt.
Ik ben 24 cm, dus mij spoel je zomaar niet door hoor. ;-)


Tot volgende week donderdag mag ik hier in de spotlights staan en dan verhuis ik.
Spannend. :-)

Ooh, willen jullie een vriendje voor mij maken? Koop dan het boekje DenDennis viert feest, want daar staat mijn patroontje in en nog heel veel andere leuke feestamigurumi's.

Dadaa!!!

6 opmerkingen:

  1. Deze krijgt vast veel bekijks en laat het communiekantje hard lachen. Grapppig cadeautje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, hopelijk kunnen mama en papa er ook mee lachen ;-).

      Groetjes, Carolien

      Verwijderen
  2. Super, ik zette gisteren ook deze spetter online!
    Groetjes Sofie, Fie bakt, haakt en naait!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, die ga ik direct eens bewonderen. :-)

      Groetjes, Carolien

      Verwijderen
  3. Super leuk berichtje. Nog nooit een strontje tegengekomen die kan praten en dansen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, voor alles een eerste keer he. ;-)

      Groetjes, Carolien

      Verwijderen