vrijdag 15 mei 2015

PP is verhuisd

Hallo, allemaal!
Jaja, vandaag is DE grote dag.
Ik verhuis! :-)
En als je verhuisd, dan doe je dat in stijl, in een kartonnen doos.


Hmmm, een kartonnen doos is precies toch maar saai.


Dat ziet er al beter uit.


Eventjes proberen... dat ligt wel goed.


Oeps de doos is precies een beetje te klein, maar ik zit niet graag in het pikkedonker. Ik zie graag een beetje licht aan het einde van de tunnel. Dus dat is perfect.



Nog een kaartje, zodat je weet wie/wat er in de verhuisdoos zit.


Oohja, het is niet zomaar een verhuis. Het is een cadeautjes verhuis, dus ik krijg nog een leuk papiertje rond mijn doos.



Een paar uur later was ik uit mijn doos en toen heb ik nieuwe vriendjes leren kennen.
Ik mocht mee op de trampoline spelen.


Ze hebben een cool huisje, daar ben ik eens op de uitkijk gaan staan.


En de schommel heb ik ook direct getest.
Volgens mij ga ik hier veel plezier maken.

Dadaaaa!

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk en origineel gedaan!! Een heerlijk verhaal om te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ja, inderdaad. Ik had nooit gedacht dat een drol er zo goed kon uitzien. ;-)

      Verwijderen
  3. Ha, hier zijn avonturen met amigurumi te lezen, leuk! Ik blijf hangen :-)
    O, ik kom via Annemarie's linkparty, dan weet je hoe ik bij je terecht kom.
    Leuke Ami heb je al gemaakt, er volgen er vast nog heel veel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Angeélique, mijn amigurumi zijn deugenieten hoor. Die gaan achter de laptop zitten en schrijven dan hun eigen verhaaltjes. :-)
      Ik denk dat er inderdaad nog wel een aantal gaan volgen. :-)

      Groetjes, Carolien

      Verwijderen