dinsdag 26 mei 2015

Drollientje

Hallo, allemaal!
Hier ben ik weer. :-)
Mijn vriendje heeft mijn naam verandert naar 'meneertje Poep'.
Wat vinden jullie van de naamsverandering?
Ik ben er héél blij mee. :-)


Toen ik nog niet zo lang in mijn nieuw huisje woonde, is er een meisje op bezoek geweest.
Ik denk dat zij verliefd is op mij. :$
Zij was 'selfies' aan het maken en ik mocht er mee op. :o
Dat meisje geeft binnenkort een lentefeest. En mijn vriendje mag er samen met zijn ouders naartoe.
Op een feest kan je niet met lege handen aan komen.
En wat kan je dan het beste cadeau geven?

Ja, inderdaad, een PartyPooper.

Mag ik jullie voorstellen....
Drollientje :-)


Is zij niet prachtig, met haar oranje dansschoentjes aan?


Kijk die prachtige kleurtjes op haar lijfje...


Ze heeft ook zo een leuk kaartje gekregen.



En een papiertje.


Ze is er helemaal klaar voor.
:-)
Dadaa!!!

4 opmerkingen: