donderdag 16 november 2017

Bird of a feather

Goedemiddag :-)

Een tijdje geleden zag ik de 'Birds of a feather' in het echt bij Kaleidoscope. Super mooie sjaal. Maar ik zag mij niet rondlopen met een lichte sjaal. En toen had Amy van Stranded Dyeworks een update, daar zag ik de kleur Bazaar. En ja ik was helemaal verkocht. ;-)


Jullie zien het, Miss Elisabeth Wooly is aan het hopen dat deze sjaal voor haar is. Maar ik zal haar teleur moeten stellen. :-) Deze sjaal is helemaal voor mij. Hij is zalig warm en super mooi van kleur.


De foto doet hem geen recht. In het echt is hij véél mooier.

Maak er nog een mooie dag van!
Carolien

8 opmerkingen:

  1. Met dit garen heb je een sjaal die echt bij je past. Hij wordt echt mooi.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooie sjaal, veel draagplezier.
    Is de sjal gebreid of gehaakt?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Anita

      Dank je wel
      Deze sjaal is gebreid. :-)

      Groetjes
      Carolien

      Verwijderen
  3. Super mooie sjaal! Prachtige kleur trouwens!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan me voorstellen dat je helemaal verkocht bent voor deze sjaal! Mooi gebreid!! Als ik de naam hoor, moet ik altijd denken aan de Engels uitdrukking: "Birds of a feather flock together"... Het betekent: "Soort zoekt soort" als je die uitdrukking kent. Veel plezier er nog mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Sigrid

      Nee die uitdrukking kende ik niet. Weer iets bijgeleerd. Waar haken en breien al niet goed voor is. ;-)

      Groetjes
      Carolien

      Verwijderen
  5. SEHR SCHÖNE FARBEN,,,,

    wünsche noch einens chönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    BeantwoordenVerwijderen