woensdag 22 november 2017

Dirt

Goedemorgen dames en heren. :-)

Vorige zondag werd één van mijn neefjes negen jaar. We vroegen hem een paar weken geleden wat hij graag wou krijgen. En het liefst wou hij geld. Want hij was aan het sparen voor iets groots van Lego Minecraft.


Ja, jullie voelen mij al komen, een enveloppe met geld wou ik niet geven. :-) Zo saai.


Dit kwam uit mijn haaknaald, Dirt, Cubes of Minecraft dirt. Mijn man 3D-printte doosjes om er in te steken en daar staken we het geld in.


Super blij was hij er mee. Ik weet niet wat hij het leukste vond, de 'dirt' of het geld. :-)

Geniet van het zonnetje!!!
Carolien

Extra info:
Patroon: Cube of Dirt from "Minecraft" van AradiyaToys.
Garen: Scheepjes Stonewashed XL Brown Agate (90 gram) & Scheepjes Stonewashed XL Canada Jade (40 gram)
Haaknaald: Clover Amour 4 mm

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuk cadeau zo! En wat gaaf dat die doosjes dan weer uit een 3D printer komen. Fijne dag.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een origineel cadeau!
    Hij zal de combinatie vast geweldig vinden 😉

    Lieve groet,
    Marijke @zusjeknus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer origineel en super leuk cadeau!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je weer goed bedacht!! Het is soms een uitdaging om voor die jeugd iets te bedenken, maar zo geweldig als dat dan lukt!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die kinderen tegenwoordig hebben alles. En om dan ze te zien rondspringen met een gehaakt werkje, is wel super. :-)

      Verwijderen
  5. Dit cadeau is echt veel leuker dan een gewoon envelopje met geld.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk en origineel gedaan,

    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen