woensdag 18 januari 2017

Col voor schoonpapa

Hallo, hallo.
Het is met Elke.


Eigenlijk wou Carolien graag een blogje schrijven vandaag, maar ze is nog wat ziekjes.
Van zaterdag op zondagnacht kwam de buikgriep hallo zeggen.
En ik kan jullie vertellen zondagochtend was het hier niet gezellig.
Maar ondertussen gaat het al beter met haar.
Ze is alleen nog een beetje 'plattekes'.


Zoals jullie zien heb ik een col die ik aan jullie kan showen.
Een heel eenvoudige, in het zwart, want dat is wat schoonpapa graag wou.
Maar hij is super zacht en heerlijk warm.


Maar om hem een beetje te plagen, heeft ze er een roze zeester opgemaakt. :-)
Carolien is soms wel een beetje een deugeniet hoor. ;-)


Terwijl ik zo met de col aan het spelen was, bedacht ik dat hij ook wel leuk staat als een kleedje. ;-)


Wat vinden jullie?
Misschien hou ik hem gewoon voor mij. :-)
Dan maakt Carolien wel een nieuwe voor haar schoonpapa.

*knuffel*
Elke

9 opmerkingen:

  1. Wens Carolien maar beterschap. De col staat ook prachtig als kleedje. Ik zou zeggen: lekker aanhouden mt dit koude weer. Carolien kan dan voor haar schoonpapa een nieuwe col haken met een applicatie die echt mannelijk is.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, superschattig die Elke in haar nieuwe kleedje!!
    En gewéldig, die plagerij met de roze zeester, hahaha!!
    Maar schoonpapa kan toch tevreden zijn met zo'n nette, warme col denk ik.
    Hoop dat Carolien zich vlug weer niet-plat mag voelen,
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Schoonpapa was er heel blij mee. En schoonmama zei "die kan ik toch ook aan doen!" ;-)
      En Carolien is niet plat meer. :-)

      Verwijderen
  3. Wat ziet Elke er toch schattig uit met haar nieuwe kleedje. Heel erg leuk. Goed idee van die zeester, een beetje plagen hoort er toch bij. Ik hoop dat Carolien zich snel weer beter voelt.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Elke zit hier helemaal te blinken met al die lieve complimentjes. ;-) En Carolien is terug beter. :-)
      Fijne zondag!

      Verwijderen
  4. This lamb is so nice!!!
    I did try to make one... but the result was not good!
    Yours is perfect!!!!

    BeantwoordenVerwijderen