dinsdag 31 januari 2017

Bramosaurus

Goedenavond :-)


Een tijdje geleden vertelde één van mijn schoonzusjes het volgende gesprek tussen haar en haar oudste zoon. (Ik zal het wel niet perfect neer typen, maar daar kwam het gesprek op neer.)


Mama?!
Ja, jongen?
Thijs heeft zo een mooie dinomat gekregen. Ik wil ook graag een mat aan mijn bed, maar ik krijg dat van niemand. Krijg ik er ééntje van jullie?
Tuurlijk, krijg jij ook een mat voor aan je bed. Voorlopig zal ik de wc-mat aan je bed leggen. Vind je dat goed?
Dank u, mama.


Bovenstaande vertelde mijn schoonzus. Mijn eerste reactie was, wil je dat ik nog zo een dinomat maak? Dat vond ze wel een leuk idee. Dus de dag erna heb ik de kleurtjes uitgekozen. En toen werd de Bramosaurus geboren.


Nu ik van petekindje Arthur zo een leuke slagletterset en leder had gekregen, kon een gepersonaliseerd label op de mat natuurlijk niet ontbreken. :-)


Toen we de Bramosaurus gingen afgeven, is de wc-mat onmiddellijk gewisseld voor de dinomat. Ik kreeg er een dikke knuffel van Bram voor in de plaats. :-)


Van Thijs (eigenaar van de andere dinomat) kreeg ik er gratis en voor niks nog een knuffel bij. ;-)

Maak er nog een fijne avond van!
Carolien

3 opmerkingen:

  1. Hihihi, vééééééél mooier dan een wc-matje!
    Echt een leuk idee, zo'n dinotapijtje, misschien zelfs als baby-cadeautje...
    Als kind was ik trouwens zelf dol op dinosaurussen, ik verzamelde de plastieken speelgoeddino's en kende al hun namen uit mijn hoofd. De deze is een stegosaurus hé, ik herinner me er nog veel.
    Bram en Thijs zullen vast nog heel veel plezier aan hun mat beleven :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog eens bedankt voor die mooie dino mat! Bram is er heel blij mee! En ik ook: exit badkamermatje hihi. Veeeeeeeel mooier zo ;-)
    Groetjes
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen