donderdag 12 november 2015

Zomaar-tjes deel 2

Goedemorgen!

In mijn vorig bericht Zomaar-tjes ben ik nog een heel belangrijk zomaar-tje vergeten te vermelden. Het heeft niets met haken of breien te maken. Maar ik wil het jullie wel heel graag laten zien. :-)


Op een zaterdag kwam mijn petekindje, meneertje A, mij zomaar een bezoekje brengen.
Hij kwam zijn eerste rapport laten zien. Hij zit in het eerste leerjaar. Dus hij is nu aan het leren lezen en schrijven en ... En zijn rapport was geweldig goed. Ik denk niet dat mijn punten ooit zo goed zijn geweest. ;-)


En hij had nog een cadeautje bij voor mij.
Een tekening. :-)
Leuk he.
Normaal kan ik er niet goed tegen dat mijn naam fout wordt geschreven. ;-) Maar hij heeft het gewoon geschreven zoals hij denkt dat het moet. Dus zonder hulp van mama of papa. Ik vind het super goed gedaan. :-)

Dank u wel meneertje A. :-)
Carolien

3 opmerkingen:

  1. Hey Carolien,

    Ik heb je genomineerd voor een Liebsteraward. Ik hoop dat je er blij mee bent :-)http://casacreaemilia.blogspot.nl/2015/11/liebsteraward.html

    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Emily

      Tuurlijk ben ik daar blij mee. :-)

      Groetjes
      Carolien

      Verwijderen