maandag 30 november 2015

Ronny & Rafke

Hallo!


Ik ben Ronny de kikker en ben een beetje verlegen.


Ook al heb ik zo een mooie zwembroek aan, 
toch voel ik mij naakt. :$


Hey, jij daar, ja jij, wie ben jij?


Ik ben Rafke de badeend.
Ik voel mij zo leeg. :-(


Wauw, Ronny, wat een goed idee!
Nu voel ik mij helemaal niet meer zo leeg.
En ik, ik voel mij niet meer naakt! :-)


Vanaf nu zijn wij Ronny & Rafke.
En wij kunnen heel de wereld aan!

Dadaa!

P.s. willen jullie ook een Ronny & Rafke maken? Je vindt ons patroontje in het boekje kleine knuffels haken van Christel Krukkert.

12 opmerkingen:

  1. Leuke foto's :) Mooi gehaakt, wat een leuk cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig! Ja die horen bij elkaar ;) Leuk cadeau.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ja wat zouden ze zonder elkaar moeten doen. ;-)

      Verwijderen
  3. Die twee heb je mooi gemaakt en leuk ingepakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kikker zier er met zijn badeendje schattig uit. Mooi gemaakt en een leuk cadeau.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk, deze staat ook nog steeds op mijn lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, die staat waarschijnlijk samen met nog 87 andere dinges op je lijsjte. ;-)

      Verwijderen