dinsdag 24 februari 2015

Lucy

Hallo allemaal!


Mijn naam is Lucy.


Ik ben met een speciale reden gemaakt. Een schoonzusje van Carolien gaat mij cadeau geven aan haar petekindje (of is het metekindje? want het is een meisje.).
Haar naam is Hannah en zij is helemaal zot van poesjes en zij kan nu wel een mooi cadeautje gebruiken.


Ik ken Hannah nog wel niet, maar ik heb van horen zeggen dat zij een echt meisje-meisje is. En dat ben ik ook. :-) Volgens mij gaan wij heel goede vriendinnetjes worden.


Ik heb een haarband, met een bloemetje.


Een kleedje.


En schoentjes van Carolien gekregen.
Ik vind mijn schoentjes super mooi.


Als het buiten grijs, regenachtig weer is (zoals vandaag) drink ik graag een warme chocomelk samen met één van mijn vriendinnetjes.


Gaan jullie samen met mij duimen, zodat mijn vriendinnetje geneest?


Dan spring ik nu vlug in de verpakking, zodat ik klaar ben om naar haar toe te gaan.


Tot dan ga ik bij mijn vriendjes zitten.

Dadaa, allemaal!
Dank u voor het duimen.

P.S. Wie graag een zusje voor mij wil maken, je vind het patroontje in het boek Zoomigurumi.

1 opmerking:

  1. Wat een lieverd. Daar wordt het meisje vast blij van. Natuurlijk duim ik met je mee voor genezing.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen