woensdag 18 februari 2015

Granny square deken II

Mijn vriendje heeft deze week voor mij, eventjes vlug, een programma geschreven. Zodat ik mijn vierkantjes 'random' kan leggen. (Lief he :-))
Hij wou weten hoeveel vierkantjes breed en hoeveel vierkantjes hoog het deken gaat worden
Hoeveel en welke kleurtjes ik in totaal ga gebruiken.
En toen vroeg ik nog of hij van de bruine er maar 7 kon laten terugkomen.
Allemaal geen probleem!
Zo ziet het er dan uit op mijn scherm, kleurtjes zijn niet perfect wat het gaat worden, maar het geeft wel een goed idee.


Daarjuist heb ik mij geamuseerd met de vierkantjes op een aantal verschillende manieren 'random' neer te leggen.






Ik moet toegeven dat het er ook wel leuk uit ziet op deze manier. Maar ik weet nog niet wat ik mooier vind. Wat denken jullie, random of met patroon?


Ik ga er nog een aantal nachtjes over slapen, want ja, beslissingen nemen dat duurt soms wat langer bij mij. ;-)

Nog een fijne en creatieve woensdag.

2 opmerkingen: