zondag 16 november 2014

Pasen 2014

Ieder jaar komen de paasklokken bij mijn ouders langs voor mijn neefjes en nichtjes (en ook een beetje voor mij en mijn jongste broertje ;-))

Dit jaar had ik aan de paasklokken gevraagd of ze iets van mij wouden verstoppen voor mijn neefjes en nichtje.
De paasklokken waren zo lief om dit voor mij te doen (spijitig genoeg heb ik hier geen foto's van).
En wat past er bij pasen? Ja inderdaad, konijntje pluis van Stip&Haak is hier perfect voor.



De paasklokken hadden voor mijn jongste broer ook nog iets verstopt. Dit is misschien iets minder pasen, maar hij vond deze amigurumi zo geweldig dat ik het niet kon laten deze te maken voor pasen.


Zowel de kleine kindjes als het iets grotere waren heel blij met hun paascadeautje.

Nog een fijne zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten