maandag 17 november 2014

Gehaakte beestenboel

Hallo allemaal!


Wij komen ons voorstellen.
Wij zijn allemaal amigurumi die Carolien heeft gemaakt voor ze een blog had.


Wij zijn Bom, Pom en Rom.
De meeste mensen vinden dat wij een beetje vreemd/nieuwsgierig/grappig kijken.
Soms denken ze dat wij aan de 'bollen' zitten.
Maar dat is niet hoor, er is in deze wereld zoveel te zien en te beleven dat wij onze ogen altijd heel goed open houden, zodat we niets missen.


Wij? Wij zijn een beetje boos.
Wij zijn nu al een hele tijd af en nog hebben wij niet allemaal een naam gekregen.
De naam die onze bedenkster ons heeft gegeven is 'teckeltje Sam'.
Maar wij kunnen toch moeilijk allemaal Sam noemen?
Wij gaan pas een foto van onze snuitjes laten zien, als we allemaal een naam hebben gekregen.
Kunnen jullie helpen met namen bedenken???
Dank u, jullie zijn super!


Hallo :-) ik ben Pambo!
Rare naam eh. Vond ik in het begin ook, maar dat is een afkorting van paarse dumbo.
Wat vinden jullie van mijn vriend?
Die is chique he, zo met zijn goude hoofd en fel blauwe ogen!


Ik ben Rupsie Pups en ben een beetje verlegen.


En dit is Ape aap. Mijn grote vriend.


Kijk, nu ben ik al minder verlegen. ;-)

Voila, wij denken dat wij nu iedereen hebben voorgesteld die nog bij Carolien thuis woont.
Er zijn er nog een paar die jullie niet kennen, maar die wonen niet meer bij ons.
Dus binnenkort als Carolien daar op bezoek gaat, zal ze foto's maken en die aan jullie laten zien.

Dadaaaa

1 opmerking:

  1. Wat heb jij veel gehaakt voor je aan je blog begon. Leuk zoals we nu met iedere amigurumi kennis kunnen maken. Vooral dit kleine achterwerkjes van de boze hondjes en dat verlegen rupsje. Zo grappig.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen