maandag 13 oktober 2014

Katrientje :-)

Hallo!
Weten jullie nog wie wij zijn?


Ja, inderdaad! Wij zijn Dibbes en Katrientje.
Deze week is er iets gebeurt. Er stond al een aantal dagen een zakje.


En ik was toch wel nieuwsgierig wat er in zou zitten.
Dus ik op ontdekking.


Hmmm, wat zou er op dit papiertje staan?


Katrientje!!! Kom eens helpen.


Wauw, wat is dat allemaal.


Bolletjes!!!!
Katrientje, zit jouw kleurtje er ook bij?
We zullen eens kijken!


Ja, Katrientje hier is jouw kleur.
Kom dan steken we dat bolletje in Carolien haar koffertje en dan kan ze er verder aan werken.


Hmmm, hoe gaat dat open?


Ja, komaan Katrientje, mee duwen met je hoofd.


Oh, wat ligt hier allemaal in. Dat moeten we van dicht bestuderen!


Volgens mij zijn dat stukjes voor jou af te maken!
Cool, heeft Carolien daar dan stiekem aan gewerkt, zonder ons iets te zeggen.
Kom Katrientje, laat ons alles op tafel leggen. Dan werkt ze jou misschien af.


Ik durf wel niet kijken als Carolien je gaat opereren hoor. Maar ik blijf wel in de buurt.
Tot straks Katrientje. Veel succes!



Wachten, wachten, wachten.
Hopelijk heeft ze niet teveel pijn. Want er lagen naalden en spelden die in Katrientje gaan gestoken worden.



Hey Dibbes! Ik ben klaar. Wat vind je van mij?


Snuffel, snuffel.
Ooooh Katrientje, wat ben jij mooi!!!





Dank je Dibbes.
Dikke knuffel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten