donderdag 23 oktober 2014

Amigurumidag bij Knussel

Zondag was het bij Knussel amigurumidag en kon je DenDennis en Joke Vermeiren ontmoeten. Zij hebben allebei al een paar boekjes over amigurumi uitgegeven.

DenDennis ken je misschien wel van zijn boekje Prettig Gestoorde Amigurumi's of van het pas verschenen boek CombiGurumi.


Joke Vermeiren ken je waarschijnlijk van de Zoomigurumi boeken.


Het was superfijn om hen eens in het echt te ontmoeten. Ik had mijn boek Zoomigurumi en Prettig Gestoorde Amigurumi's bij van thuis. Zoomigurumi 2 was ik spijtig genoeg vergeten.
Maar nu heb ik dus wel gesigneerde boekjes in huis!!! Binnen x-aantal jaar zijn die veel geld waard ;-)



Ik ben dan ook wel een beetje stout geweest en heb het CombiGurumi boek gekocht en natuurlijk ook laten signeren door DenDennis.


Zoals je kan zien zijn de diertjes die uit deze boekjes komen ook wel heel nieuwsgierig wat Joke en DenDennis hebben geschreven.



Me happy! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten