dinsdag 26 september 2017

Ellis

Goedemiddag allemaal!

Eén van de vrienden van mijn man is ergens in juli papa geworden van een klein wondertje.


Een zelf gehaakt/gebreid cadeautje kan dan niet ontbreken. :-) En om de één of andere reden hopen al die stoere vrienden die pas papa geworden zijn op een handgemaakt cadeautje van mij. ;-)


Ik heb me weer laten inspireren door het kaartje. Een flamingo-knuffeldoekje en een lief klein mutsje. :-)


Hier schijnt het zonnetje, heerlijk. Ik ga er nog een beetje van genieten! :-)
Carolien

Extra info:
Patroon doekje: derde patroon van de Echtstudio amigurumi CAL 2016 (om aan het patroon te komen wordt je het beste lid van de 'Echtstudio amigurumidag facebookpagina.
Patroon hoofdje: Flamingo - Pluis en haar vriendjes - Tessa van Riet/Ernst
Garen: Catania 409 (19 gram), Catania 110 (2 gram), Catania 105 (18 gram), Catania 258 (23 gram)
Veiligheidsoogjes: 12mm
Haaknaald: Clover amour 2,5mm en 4 mm
Patroon mutsje: Cutie tie hat van Marji LaFreniere
Garen: SMC baby wool color 182 (30 gram)

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi knuffeldoekje!
    Fijne dag, Groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi cadeau. Echt super sweet!
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, grappig hé, dat al die 'stoere' mannen graag een handgemaakt cadeautje willen :-)
    Maar eigenlijk is dat logisch, want het ziet er prachtig uit! Weer knap gedaan! Het mutsje vind ik echt superlief! Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen