vrijdag 7 oktober 2016

BYAF oktober 2016

Goedemorgen!!!

Het is weeral de eerste vrijdag van de maand.
En dat wil zeggen: BYAF oftewel Bring Your Amigurumi Friday!!!
Ik weet niet of hij deze maand doorgaat, want ik las ergens dat DenDennis het heel druk heeft. Maar er gebeurde deze ochtend zoiets leuk bij mij op de salontafel, dat ik daar wel een foto van moest maken. Dus als hij doorgaat heb ik een leuke foto. ;-) En moesten jullie dat ook vinden mogen jullie altijd stemmen. (Ik las juist dat hij deze maand niet doorgaat, wie weet volgende maand weer. :-)0


Deze week had ik de 3D-printer aan het werk gezet en er vlogen een aantal grappige dino-puzzels uit.
Vanochtend, lagen al deze puzzels op tafel en er zaten vijf amigurumi bij. Ze waren een wedstrijdje aan het spelen. Om ter eerste een puzzel afmaken. ;-)



Eendje heeft gewonnen! Maar sommigen vinden het niet echt een eerlijke wedstrijd geweest. Want eendje had maar een puzzel van drie stukjes en al de andere hadden zes of zeven puzzel stukjes. ;-)


Iedereen kreeg zijn puzzel af. Alleen Pepe had wel wat problemen, hij snapte er niets van. Eendje had al besloten om Pepe een pootje te helpen.


Toen iedereen zijn puzzel af had, gingen ze allemaal Pepe helpen. En toen was Pepe zijn puzzel ook vlug klaar.


Zie hoe vlug amigurumi hun 'onenigheid' zijn vergeten. Leuk om te zien he. ;-)

Maak er nog een leuke vrijdag van!!!
Carolien

P.S. Komt er morgen nog iemand naar de amigurumidag bij Echtstudio?

1 opmerking:

  1. Hey Carolien,
    Haha. Wat een leuk verhaal van je amigurumi's. Fijn dat ze hun onenigheid hebben opgelost ;-).
    Veel plezier op de amigurumidag morgen, ik ben er helaas niet bij.
    Fijne vrijdag en alvast een fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen