woensdag 29 juni 2016

Barbie

Goedemiddag. (jaja, het zonnetje is hier :-))

Eén van mijn breivriendinnen heeft een hele tijd geleden heel veel barbie's aangekleed, met de leukste kleren. Allemaal zonder patroon, zo uit het hoofd. En geen enkel kleedje, rokje, hoedje, broekje, topje is hetzelfde.


Ze kwam er zelfs eens een keertje mee op tv. Klik hier als je het filmpje wil zien.


Maar nu hoorde ik een tijdje geleden dat ze ze beu gezien is en dat ze allemaal weg moeten.
Toen heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ik er eentje mocht hebben.
Dat mocht, heel graag zelfs. ;-) En toen wou al de rest van de breiclub er ook eentje hebben.


Dus op een dag ben ik haar gaan bezoeken en heb ik de mooiste uitgekozen.


Alle ja, ik vind dat de mooiste. :-)


En nu zit ze hier bij mij op de hoek van de schouw, alles in het oog te houden.


Ik ben geen poppen-madam, maar met deze barbie ben ik wel heel blij. Ze heeft een super chique rok, met al die plooien. Dat vind ik echt geweldig. :-)

Maak er nog een leuke dag van.
Carolien

6 opmerkingen:

  1. Hey Carolien,
    Wat een leuke barbie. Ik had vroeger altijd heel veel barbie's (nu nog wel maar ergens op zolder) en deze heeft een erg mooie jurk aan hihi. Heel leuk.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien kan je op de zolder je barbie's halen en ze nieuwe kleertjes haken. :-)

      Verwijderen
  2. Ja, leuk, net een ballerinarokje!
    Amai, die mevrouw heeft echt talent, maar ik snap wel dat je op een bepaald moment een beetje plaats moet maken en ze moet loslaten.
    In elk geval heb jij nu een superleuke decoratie :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze is inderdaad een echt supertalent! :-)
      En wat zal ze dat graag horen als ik het haar straks vertel. :-)

      Verwijderen
  3. Prachtige jurk! Ken je het blog crealyt? Zij maakt hele leuke outfits voor barbies.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, die ken ik niet. Ik zal straks eens een kijkje gaan nemen. :-)

      Verwijderen