dinsdag 31 mei 2016

Ballonnetjes

Goedemiddag :-)

Vrijdag beloofde ik jullie dat ik een volgende keer het nieuwe 'bosje' van Eendje zou laten zien. Dus bij deze ga ik mijn schuld in losse. :-)


Eendje kreeg deze keer geen bloemetjes maar wel een vrolijke bos ballonnen. Het patroontje voor de ballonnen vond ik hier bij Annemarie.


Uit de voorraad katoentjes kozen we 8 fleurige kleurtjes.


Een leeg glazen potje werd omhaakt met Zpagetti garen.


Er werden ballonnetjes gehaakt, tot we vonden dat het potje mooi gevuld was.


Nu zit Eendje er weer lekker vrolijk bij. En dit bosje gaat wel wat langer mee gaan. :-)

Maak er nog een fijne week van.
Carolien

6 opmerkingen:

  1. Hey Carolien,
    Wat een leuke ballonnetjes. Super schattig. Het staat er leuk en vrolijk bij :-). Fijne dinsdag nog.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    ps. Dankjewel voor je lieve reactie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Emily

      Met het weer van de laatste tijd, mogen we het binnen wel een beetje opvrolijken, he. ;-)

      Groetjes
      Carolien

      P.S. graag gedaan. ;-)

      Verwijderen
  2. Hihihi ... schattig! Knap bedacht !!!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Dank je, Tinne, voor je leuke reactie. Nu krijg ik weer een glimlach. ;-)

      Verwijderen
  3. Oh wat zijn ze leuk! Ik las net je berichtje dus ik kwam meteen even kijken. Je hebt er ook meteen heel veel gemaakt, ik word er helemaal blij van. :-)
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, dank je wel Annemarie. :-)
      Ik was niet te stoppen. ;-) En ze zijn gewoon super leuk en super snel om te maken.

      Verwijderen