woensdag 27 april 2016

Made by 'mijn mama': Bloem

Goedemiddag allemaal. :-)
Ik ben Bloem, de liefste beer.
Kennen jullie mijn vriendinnetjes Roos en Marjolein?
Niet? Klik dan maar op hun naam, dan kan je ze leren kennen.


Eerst was ik niet meer dan een lapje stof.
Maar Carolien haar mama, tekende, knipte en stikte het stofje in verschillende grappige vormen.
Carolien draaide wat met die stofjes en propte er vulling in.
Toen was het weer tijd voor de mama. Zij naaide de stukjes verder toe.
Samen zorgde ze er voor dat de juiste onderdelen, op de juiste plaatsen terechtkwamen.


En toen was ik geboren. :-)
Naakt en een beetje onzeker.
Maar mama zorgde dat ik vlug werd aangekleed, met een mooi kleedje.


Ze haakte een lekker warm vestje.


Naaide een chique handtas.


En ik werd nog verder opgetut met een armbandje, halsketting, haarband, broche en schoentjes.


Zo, nu ben ik klaar voor een uitstapje met mijn vriendinnetjes. :-)

*knuffel*
Roosje

4 opmerkingen: