vrijdag 4 september 2015

Samenwooncadeau Wouter & Cindy

Mijn jongste broertje en zijn vriendin hebben een tijdje geleden een huis gekocht. Er was nog wel wat werk aan, maar samen met mijn papa en broers hebben ze er een pareltje van gemaakt. Met de tijd hebben ze hier en daar nog wel een beetje werk, maar aan welk huis is dat niet?

Als er iemand zijn vleugels uitslaat, dan hoort daar natuurlijk een cadeautje bij.
Beide vonden ze de Strandmon zetel van IKEA wel mooi en die stond dus op hun verlanglijstje.
Eigenlijk wilden ze de lederen versie hebben, maar aangezien ze 2 katten hebben. Dachten ze dat dat niet zo ideaal zou zijn. Daarom hebben we gekozen voor de donkergrijze stoffen versie. En we hebben er natuurlijk ook de poef bij gekocht.



Spijtig genoeg heb ik geen foto's van de zetel in hun huisje. Dus heb ik de foto's van de IKEA-website geleend.

Nadat we deze zetel hadden gekocht, was er nog een beetje budget over. En we wisten eigenlijk niet goed wat er mee kopen. Dus hebben we besloten om het cash te geven. Zo kunnen ze zelf beslissen wat ze er nog mee doen.


En wie mij een beetje kent, weet dat ik geld nooit zomaar in een enveloppe af geef. Dus heb ik gezocht naar een klein huisje om te haken, om de centjes op een leuke manier af te geven. Bij Vendula van het blog Vendulkam kwam ik dit kleine schattige huisje tegen.


I.p.v. het woord 'hope' heb ik er het woord 'home' opgezet. Deze lettertjes heb ik laten 3D-printen en zijn er op gelijmd.


Nadien heb ik nog een tweede maal het roze stuk gehaakt, maar dan in het paars. Dit heb ik langs de achterkant vastgehaakt aan het voorste stuk, zodat er een klein zakje ontstaat. Daar past het geld mooi in.


Het huisje nog in een doosje gestoken, dat is iets makkelijker om in te pakken. ;-)


En dan nog een papiertje er rond en klaar.

Maak er nog een fijne dag van. :-)
Carolien

1 opmerking: