donderdag 14 september 2017

Rivka Loïs

Goedemiddag

Ergens midden juli kwam mijn man thuis en liet mij een foto van een geboortekaartje zien. Eén van zijn Nederlandse collega's was papa geworden van een prachtige dochter.


Onmiddellijk begonnen mijn hersenen te malen. Wat kan ik maken? Dat het een vosje zou worden in de vorm van een knuffeldoekje dat werd al vlug duidelijk. Samen zochten we de kleurtjes uit. Een combinatie die ik zelf nooit zou nemen. Maar af en toe mag je uit je comfortzone treden he. ;-)


Toen de papa het cadeautje opendeed, zag hij direct dat het een vosje was. Dat was toch al een hele opluchting. ;-) Hij stuurde onmiddellijk een foto door naar zijn vrouw en zij zag direct dat het de kleurtjes van het kaartje waren. Super blij waren (en zijn?) ze er mee.


Geboortecadeautjes maken is toch altijd leuk. :-)

Groetjes
Carolien

Extra info:
Patroon doekje: derde patroon van de Echtstudio amigurumi CAL 2016 (om aan het patroon te komen wordt je het beste lid van de 'Echtstudio amigurumidag facebookpagina.
Patroon hoofdje: Vince de vos - Zoomigurumi 3 - Airali Handmade
Garen: Catania 385 (5 gram), Catania 245 (21 gram), Catania 386 (11 gram), Catania 110 (restje), Catania 130 (21 gram), Rico baby teddy aran 001 (restje)
Veiligheidsoogjes: 6mm
Haaknaald: Clover amour 2,5mm

4 opmerkingen:

  1. Zulke persoonlijke kadootjes zijn het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig!!! Ik onthou jouw ideetje voor het volgende geboortekaartje dat ik krijg :-) Ik vind dit kaartje trouwens ook heel erg lief en mooi, dus jouw knuffeldoekje past er bij!
    En die labeltjes met de nummer van de kleuren van je garen, komen goed van pas hé.
    Fijne vrijdag,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig knuffeldoekje. Echt geweldig hoe je het zo mooi hebt kunnen matchen met het geboortekaartje.
    heel lief.
    Fijn weekend alvast.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om zo de kleuren van het geboortekaartje te gebruiken! Een erg mooi kraamcadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen