woensdag 7 juni 2017

Geboortecadeau Kasper & Viktor

Goedemiddag :-)

Op 1 april werden Viktor en Kasper geboren. Ze waren heel nieuwsgierig naar de wereld en besloten om meer dan 2 maand te vroeg geboren te worden.


Op het geboortekaartje staat yoshi die uit zijn ei komt gekropen. Hierop baseerde ik mijn gehaakte cadeautjes. Onmiddellijk dacht ik aan een knuffel-yoshi-doekje.


Maar wat is yoshi zonder een paddenstoel? Inderdaad, verloren! Dus er kwamen 2 rammelaar-paddenstoelen bij. :-)


En 2 vind ik maar een raar aantal, dus het sterretje vanuit het spelletje werd een leuke tashanger.


Nu hebben ze allebei een knuffeldoekje, rammelaar en tashanger. :-)


Hopelijk zijn ze er blij mee. :-)
De papa gaat hier zowiezo heel blij mee zijn, want die is zot van het spelletje. Dus als jullie op een dag iemand zien rondlopen met aan zijn werktas een sterretje. Jep dat is de papa van Viktor & Kasper. ;-)


Maak er nog een leuke dag van!
Carolien

Extra info:
Patroon doekje + Yoshi: derde patroon van de Echtstudio amigurumi CAL 2016 (om aan het patroon te komen, word je best lid van de 'Echtstudio amigurumidag' facebookpagina)
Patroon sterretje: Vond ik hier
Patroon paddenstoel: Vond ik hier
Garen: Catania 106 (30 gram), Catania 389 (42 gram), Catania 280 (16 gram), Catania 384 (44 gram), Catania 386 (10 gram), Catania 110 (restje = om de oogjes te borduren)
Haaknaald: Clover amour 2,5
Rammelkralen voor in de paddenstoeltjes
Sleutelringen voor de sterretjes

5 opmerkingen:

  1. Supermooi cadeau, je kleurtjes zijn ook heel passend gekozen!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi cadeau Carolien. Leuke kleurtjes heb je gekozen. :-).
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk zijn ze er blij mee, dat kan toch niet anders :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen