dinsdag 14 maart 2017

Victoria

Hallo allemaal!
Ik ben Victoria het vosje!


Carolien heeft mij gemaakt, als cadeautje voor Lena.
Lena is het kleine zusje van Bas.
Kennen jullie Bas nog?
Dario is Bas zijn grote vriend.


Ik heb een super zacht buikje en oortjes.


Met mijn staart speelde ik precies in de sneeuw. :-)
Hmmm, dat klinkt wel leuk.
Dat ga ik waarschijnlijk volgende winter samen met Lena doen. ;-)


Voor Lena neem ik ook nog een mega tutterrammelaar mee.
Die is bijna even groot als mij!!!


En voor aan of in haar kleerkast heb ik nog een zeepje bij.
Het zeepje zit verstopt in een gehaakt hartje. :-)


Nu is het tijd dat wij in een cadeauverpakking kruipen.
En hop, onderweg naar Lena!

*knuffel*
Victoria


Extra info:
Patroon Victoria: Vince de vos uit het boekje zoomigurumi 3
Patroon tutterrammelaar: Fopspeenrammelaar uit het boekje Betoverende amigurumiknuffels
Patroon hartjeshanger: Hartje aan je tas of sleutelbos van Karin aan de haak
Kaartje: Hema
Garen: Catania 110 (restje), 388 (35 gram), 106 (10 gram), 253 (20 gram), 385 (20 gram) & rico baby teddy aran 001 (5 gram)
Haaknaald: Clover amour 2,5 & 3

5 opmerkingen:

  1. Die Lena boft maar met al die leuke cadeautjes :)
    Wat een lieve Victoria :)
    Leuke kleurtjes heb je gebruikt en het kaartje is ook een schatje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze mooi gemaakt!! En die pluizen oortjes: zo lief!!

    Groetjes Marijke!
    (zusjeknus.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk gedaan ! Prachtig cadeautje!!!

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een supermooie verwelkoming van Lena :-)
    Je ziet dat het met liefde gemaakt is.
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi cadeau, de kleuren heb je heel gied uitgekozen.
    Fijn weekend, groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen