maandag 20 februari 2017

Vossenmat Arthur

Goedemiddag allemaal

Fijn dat jullie weer eventjes komen kijken bij mij. :-)


Vorige week haakte ik voor petekindje Arthur een mat.


Eentje in het thema van zijn geboortekaartje.
Een vosje! :-)


Ik kwam de mat tegen en vond ze geweldig leuk. Ik haakte ze wel met andere kleurtjes zodat de mat mooi in zijn kamertje zou passen.


Maak er een leuke week van!
Tot de volgende keer!
Carolien

Extra info:
Patroon: Foxy Fox Rug van Irarott
Garen: Scheepjes Colour Crafter Velvet in de kleuren Weert (150 gram), Taylor (50 gram) & Dean (450 gram). (ik haakte met 4 draden tegelijk)
Haaknaald: Clover Amour 10
Achterkant: antislip van Ikea

14 opmerkingen:

  1. Hey Carolien,
    Wat een super gave mat. Super cute.
    Fijne maandag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave mat. Leuk dat je de kleuren van het kamertje hebt gebruikt.
    Wat een geweldig idee om de achterkant met antislip te bekleden.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Margaret.
      Zonder antislip zag ik de kindjes al door het huis vliegen. ;-)

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige mat is het geworden Carolien! En wat goed dat je er een antislip mat van gemaakt hebt ;)

    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Nienke. :-) Zonder de antislip zag ik al kindjes door het huis vliegen. ;-)

      Verwijderen
  4. Héél mooie kleur! En een superoriginele mat, die was ik nog nergens tegengekomen. Jij bent echt een geweldige meter hoor, ik denk dat de ouders allemaal goed weten bij wie ze moeten zijn voor het meterschap :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Irarott maakt super leuke matten, als je er ooit eentje wil maken. Dan moet je daar zeker eens gaan kijken. :-)
      Dank je voor het lieve complimentje!!!

      Verwijderen