vrijdag 25 maart 2016

Gelukkige verjaardag Kim (2016)

Goedemiddag.
Eergisteren, was mijn allerliefste lieve man jarig. :-)
Wij zijn niet zo van de cadeautjes. Maar, als ik een leuk/grappig/onnozel ideetje heb, dan voer ik dat wel graag uit. :-)


Dus, toen hij 's avonds thuis kwam na een dagje werken, had hij niets verwacht.
Maar, op de salontafel stond een glaasje vers geperst fruitsap klaar met een klein hapje.
En op het wijntafeltje lag een cadeautje en kaartje. :-)


Stiekem was hij wel een beetje blij, dat hij een cadeautje kon opendoen. ;-)


Dit zat er in het cadeautje. (het is een gratis patroontje van Josephine Wu en vind je hier.) Ja, ik hoor jullie al denken. Wat kan een man nu doen met vijf uiltjes?


Niets. ;-)
Ze zijn puur decoratief. Maar het was wel zijn idee. Dus ik vond ze wel toepasselijk als verjaardagscadeautje.


Na bijna zeven jaar, hebben we onze voorlopige kapstok (een restje hout en 2 haken) vervangen door een degelijke kapstok. Boven op het schap hebben we drie mandjes gezet. Het linkse is voor mijn sjaals, het middelste is voor binnensloffen voor bezoek en het rechtse is voor Kim zijn sjaals.


Maar zien jullie dat klein schap daar tussen? Leeg he?!
Daarvoor wou Kim dus wat grappige amiguurmi.
5 uiltjes is precies nogal weinig.


Mijn mama vond dat er ook wel wat tijgernootjes tussen mochten.


Na wat zoeken en puzzelen vond mijn mama dat Gom (grijze uil) en Bazinga (teckel) er ook wel tussen konden.


Als wij nu thuis komen zitten er 14 paar ogen naar ons te kijken. ;-)

Fijn paasweekend!
Carolien

Het patroon van de uiltjes is

6 opmerkingen: