woensdag 13 januari 2016

Kleine projectjes

Goedemiddag allemaal. :-)

De laatste tijd heb ik mij bezig gehouden met wat kleinere/snellere projectjes. Is soms wel eens leuk dat je na een uur of twee al iets afgewerkt hebt. :-)

Een portemonneetje in de populaire kleurencombinatie.


Met zo een mooi beugeltje!!!


Wallie de rammelende walvis. Waar Wallie op ligt is een iets groter project waar ik momenteel mee bezig ben op de breiclub. Lekker simpel en niet teveel nadenken, zodat je nog wat kan tetteren. ;-)


Een schattige ster sleutelhanger.


Hij was een beetje saai, nu met de felgekleurde knoopjes is hij in mijn ogen 'af'.


Nog een sleutelhanger, dit is een cadeautje voor één van de breidames. Zij was zondag jarig. :-)


En dan nog een klein onafgewerkt projectje, een appelsientje. Is hij niet om op te eten? ;-)


Smakelijk! ;-)
Carolien

14 opmerkingen:

  1. Knap gedaan! Leuke hebbedingetjes!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal mooie kleine projecten. Heerlijk om tusen de grote projecten door met het kleinere werk aan de slag te zijn.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Margaret. :-)
      Kleine projectjes zijn super fijn om te maken. Ik heb het gevoel dat ik de laatste tijd enkel grote dingen heb gemaakt en nu moet ik eerst een hele hoop kleine schattige dingen maken voor ik weer aan het grote werk ga beginnen. ;-)

      Verwijderen
  3. Hey Carolien,
    Wat een leuke kleine projectjes. Echt super schattig.
    Fijne donderdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook die kleine projecten zijn tussendoor wel leuk om te haken en om te zien, hoor! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook leuk een aantal kleine projectjes en zo te lezen maak je mensen er ook nog blij mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk om kleine projectjes te haken en deze dan weg te geven. :-)

      Verwijderen
  6. Allemaal superleuke projectjes!! Dat appelsientje is om te stelen trouwens :-)
    Fijn (haak-)weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Sigrid.
      Ja dat appelsientje is zo cute. Er staat nog een schattige peer en appel op mijn verlanglijstje om te maken. ;-)

      Verwijderen