maandag 10 augustus 2015

Terug thuis

Hallo iedereen.

Vorige week ben ik samen met mijn man er een weekje tussen uit geweest. We hebben gelogeerd in een chalet op de Toverheksenberg in de Vlaamse Ardennen. We hadden er uitzicht op een boomgaard, maïsvelden, graanvelden, weien met grazende koeien. Je hoort het goed, rust en tijd met ons twee. Zalig! :-)


Haakwerkjes had ik natuurlijk ook bij. Twee haakwerkjes heb ik afgemaakt, hierover lees je binnenkort meer. Een derde haakwerkje is al goed opgeschoten, maar nu is mijn hoofdkleur op. Jipie, nu heb ik weer een reden voor bolletjes te bestellen. ;-)


In de Vlaamse Ardennen heb ik een SUPER leuke hobbywinkel ontdekt. Echt de moeite om eens binnen te springen. Wat ze hier allemaal hebben, niet te geloven. Héél veel bolletjes, haak- en breinaalden, patroonboeken, knoopjes, stempels, scrapbooking materiaal en nog veel meer. Ze hebben ook een tweede winkel in het dorp van Geraardsbergen, waar je allemaal koopjes kan doen. Wij hebben er een uur en half rond gekuierd en onze ogen uitgekeken. Ik denk dat ik nog niet een derde van alles wat er ligt echt heb gezien.
Met lege handen ben ik niet buitengegaan. :-) Ik heb twee solden pakketjes gekocht met telkens 10 bolletjes, een zakje met kleine veelkleurige knoopjes, drie vrolijke lettertjes en een zakje ouderwetse houten wasspelden voor mijn mama (ze had ooit eens gezegd dat ze er naar op zoek was).


Toen kwamen we een Action tegen. Speciaal binnengegaan om te kijken of ze daar zo een krukje hebben, zodat ik dit leuk projectje zou kunnen maken. En ja, ze hadden er nog eentje. Dus mijn to-do-lijstje is weer iets langer geworden. :-D


Wanneer we terug thuis kwamen vielen er mij onmiddellijk twee dingen op.
Dit is er eentje van. Zie je wat er niet klopt? Mijn mama kon het niet laten. :-)


En het tweede dat ik direct zag, was een kaartje van de postbode. Er ligt een pakketje op het postkantoor op mij te wachten. Ik denk dat ik weet van wie het is en wat het is.
Dus onmiddellijk naar het postkantoor. Want ik was heel benieuwd.



Ja hoor, het was wat ik hoopte dat het was. :-)
Een lief doosje van Margaret van het blog Bit of Color.


Zo spannend, wat zou er inzitten? Dat wist ik natuurlijk al wel, maar toch. ;-)


Ooh, 2 kaartjes. Een heel mooi (om jaloers op te zijn) visitekaartje. En een leuke kaart van draad en praat met een boodschap van Margaret.


En 4 bolletjes Scheepjes Softfun batik. Deze had ik gewonnen bij deze Give-Away op Margaret haar blog. Geloof je me niet? Kijk hier dan maar. :-)


Ooh zo leuk. :-)
Ik weet al wat ik met deze bolletjes ga maken. Het wordt een Wink tas.

Margaret, super bedankt voor dit leuk cadeautje. Eerst ga ik nog een paar andere projectjes afwerken, maar dan begin ik aan deze. :-)

Nu ga ik mij buiten op het terras op onze zetel zetten en rustig wat haken. :-)

Haak ze!
Carolien

10 opmerkingen:

  1. Heerlijk klinkt dat, jullie vakantieadres, leuk he als je onverwachts een fijne handwerkwinkel tegen komt. Ik word daar in iedwr geval helemaal blij van. Nog gefeliciteerd met het winnen van je prijs. Jij bent voorlopig nog wel zoet;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was daar heerlijk rustig.
      Een nieuwe handwerkwinkel ontdekken = instant happiness.
      Ik weet inderdaad nog wel wat doen. Maar ja wie niet van ons. ;-)

      Groetjes
      Carolien

      Verwijderen
  2. Oh!!!!
    All that yarn!!!
    And the books!!!
    ^.^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh heerlijk! En dat je dan zo'n leuk winkeltje tegenkomt is helemaal een feest. En wat een verwennerij dat je gewonnen hebt, super mooie bolletjes wol! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te lezen heb je een heerlijke vakantie gehad. Met dat koffertje vol garens en haakboekjes hoefde jij je niet te vervelen. Ik ben benieuwd waar je allemaal mee bezig bent.
    Altijd fijn om een toffe handwerkwinkel te ontdekken en dan nog het bekende Action-krukje om mooi te omhaken.
    Fijn om te lezen dat het pakketje goed is aangekomen en dat het helemaal naar je wens is.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vervelen hebben we ons inderdaad niet gedaan. ;-)
      Ja, dat krukje staat al een tijdje op mijn verlanglijstje. Nu nog bedenken met welke kleur ik het ga omhaken.
      Ja het pakketje vind ik echt super. :-):-)

      Groetjes
      Carolien

      Verwijderen
  5. Super leuk om de kaart hier te zien!!! Echt heel gaaf en lief van Margaret! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Lisanne

      Ik vond het ook ontzettend lief van Margaret, om mij zo een mooi kaartje van jou op te sturen. :-)

      Groetjes
      Carolien

      Verwijderen