donderdag 19 februari 2015

Scarlet

Hallo!
Weten jullie wie/wat ik ben?


Een bloem?


Een ei met een rokje aan?
Een hoedje?


Nee, niets van dat alles.
Maar toch goed geprobeerd hoor. :-)
Ik ben Scarlet en wat jullie dachten dat een bloem was, dat is mijn lijfje!
Ja, momenteel lig ik nog in stukjes, maar dat gaat niet lang meer duren hoor.


Zo, dat is beter. :-)
Mijn naam is dus Scarlet en ik ben het zusje van Jane.


Toen ik op tv al die mevrouwen zag met hun mooie hoeden bij de paardenrennen, wou ik ook een hoedje.
Wat vinden jullie er van?


Hij past mooi bij mijn strapless kleedje vind ik zelf.


Nog een foto van mijn rug en staart.


Normaal gezien vertrek ik deze namiddag naar mijn zusje :-), zij woont in een huisje samen met mevrouw Lieve en haar man en nog héél veel andere aapjes.


Maar tot dan zit ik gezellig bij mijn vriendjes.
Dadaaa :-)

P.S.: Als iemand nog een zusje/broertje/neefje/nichtje voor mij wil maken, je kan mijn patroontje vinden in het boek Zoomigurumi.

1 opmerking:

  1. Wat een lief aapje. Leuk zo met die bloem en dat rokje. Dit aapje komt op een fijne plek tussen vriendjes.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen